klachtenprocedure
Eusta Keurmerk
Rang1Tickets.nl treedt op als wederverkoper en is lid van branchevereniging EUSTA. Onze prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde.

Klachtenprocedure

Rang1Tickets vindt service en klanttevredenheid erg belangrijk. Mocht u toch een klacht op opmerking hebben, dan kunt u deze sturen naar klantenservice@rang1tickets.nl met als onderwerk 'KLACHT'. Vergeet niet uw ordernummer in uw email te verwerken. U krijgt dan een persoonlijk bericht van ons terug.
Wij streven ernaar u binnen 1 werkdag een antwoord te geven.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Rang1Tickets.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

Rang1Tickets
T.a.v. Afdeling klachten
Slachtstraat 12
3512 BC Utrecht


Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u schriftelijk ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.